کارآفرین استاندارد ایزو ۲۹۹۹۳ گرفت

کارآفرین استاندارد ایزو ۲۹۹۹۳ گرفت

کارآفرین استاندارد ایزو ۲۹۹۹۳ گرفت؛ به‌دنبال راه‌اندازی مرکز آموزش حرفه‌ای مطابق با استانداردهای روز دنیا، بانک کارآفرین موفق به دریافت گواهینامه «۲۰۱۷-۲۹۹۹۳» شد.

به گزارش ، درراستای اهداف راهبردی بانک کارآفرین در حوزه آموزش، پس از کسب گواهینامه آموزشی «۲۰۱۹-۱۰۰۱۵» در سال ۱۴۰۰ و تمدید این گواهینامه در سال 1401، با فراهم شدن زیرساخت‌های موردنیاز ازجمله راه‌اندازی مرکز آموزش حرفه‌ای مطابق با استانداردهای روز دنیا، بانک کارآفرین به‌عنوان نخستین بانک خصوصی کشور موفق به دریافت گواهینامه «۲۰۱۷-۲۹۹۹۳» در سطح بین‌المللی شد.

همچنین استاندارد ایزو «۲۹۹۹۳» که الزامات (Requirements) در آن درج‌ شده است، به موضوعاتی فراتر از آموزش پرداخته و یادگیری(Learning)  به معنای «ثمره آموزش» مورد توجه قرار گرفته است و «فرهنگ‌های تبلیغاتی»، «فرآیند تسویه‌حساب» و «امور بودجه‌ریزی» ازجمله موارد مهم در این استاندارد شناخته می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، در سال جاری و همزمان با افتتاح رسمی ساختمان جدید مرکز آموش بانک کارآفرین، مدیرعامل بانک با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی انسانی کارآمد، خواستار توجه بیشتر به بحث آموزش و ارتقاء سطح دانش همکاران شد.

احمد بهاروندی در این‌باره گفت: در عرصه اقتصاد یکی از حلقه‌های مفقوده سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی راهبردی برای آموزش مدیرانی بوده که بتوانند با انجام امور زیرساختی، ماندگار باشند. آموزش مدرن، با داشتن امکانات مناسب امکانپذیر است که با افتتاح ساختمان آموزش توانستیم در بانک به یک سطح قابل قبول دست پیدا کنیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...