تصویب بودجه اتاق اصناف در اجلاس مرداد

تصویب بودجه اتاق اصناف در اجلاس مرداد

تصویب بودجه اتاق اصناف در اجلاس مرداد؛ با موافقت هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران در اجلاس بعدی و کمتر از یک ماه آینده، بودجه ۱۴۰۲ اتاق اصناف ایران تصویب خواهد شد.

به گزارش ، اجلاس فوق‌العاده هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد و تعدادی از هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران به صورت حضوری و بیشتر اعضاء به صورت ویدئوکنفرانس در جلسه حضور پیدا کردند.

رییس اتاق اصناف ایران در این نشست با بیان اینکه ما مشاور و امین نظام و حافظ منافع اصناف هستیم گفت: درباره بازگشایی درگاه ملی مجوزها برای صدور پروانه‌های کسب مشاوران املاک رایزنی‌ها و مکاتباتی انجام شده است که پس از حصول نتیجه به اطلاع هیات نمایندگان خواهد رسید..

حسین طاهرمحمدی افزود: با موافقت هیات نمایندگان، امکان برگزاری اجلاس‌های اتاق اصناف به صورت ادواری و در استان‌های مختلف وجود دارد، با این وجود اجلاس بعدی به‌منظور تصویب بودجه ۱۴۰۲ اتاق اصناف ایران طی مدت کمتر از یک ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، در این اجلاس با رای اکثریت حاضران، تصویب شد تا سه‌دوازدهم بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ برای مرتبه دوم و برای هزینه‌کرد سه ماهه دوم (تا پایان ۳۱ شهریور ۱۴۰۲) اتاق اصناف ایران مورد استفاده قرار گیرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...