شاید پروازهای چارتری برگردند

شاید پروازهای چارتری برگردند

شاید پروازهای چارتری برگردند؛ وزیر راه و شهرسازی گفت که ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما برای بازگشت آرامش به بازار است و ممکن است این تصمیم تغییر کند.

به گزارش ، رئیس سازمان هواپیمایی از ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: این ممنوعیت با هدف آرامش بازار حمل‌ونقل هوایی اجرایی شده و تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد.

محمد محمدی‌بخش با بیان اینکه ممنوعیت به شرکت‌ها ابلاغ شده و آنها همراهی کرده‌اند درباره توقف فروش چارتری برای پروازهای داخلی یا اینکه پرواز عتبات عالیات هم مشمول آن می‌شود، افزود:‌ برای پروازهای عتبات، موضوعات مربوط به اربعین ازجمله شرایط کشور عراق، زمان، قیمت، شروع پروازها، فرودگاه‌ها و... را هفته آینده اعلام می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: هرچه عراق یعنی فرودگاه نجف و بغداد در پذیرش هواپیماهای ایران همکاری کند ما در ارائه خدمات محدودیتی نداریم.

وی درباره تعداد هواپیماهای وارد شده به کشور از ابتدای امسال تاکنون نیز گفت: تاکنون 22 فروند هواپیما وارد ناوگان هوایی شده است.

وزیر راه و شهرسازی نیز درباره قیمت بلیت پروازهای اربعین 1402 اظهار کرد:‌ قیمت مصوب پروازهای اربعین 1402 تا 10 روز آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

مهرداد بذرپاش با یادآوری اینکه بیشترین اعزام زائران اربعین حسینی(ع) از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم امسال از همه مراکز استان‌ها اعزام زائران اربعین را عملیاتی کنیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...