فرصت یک ماهه برای فراخوان 5G اول

فرصت یک ماهه برای فراخوان 5G اول

فرصت یک ماهه برای فراخوان 5G اول؛ همراه اول برای توسعه ایده، راهکار و محصولات مبتنی بر 5G با رویکرد کاربردهای این فناوری فراخوان داد.

به گزارش ، فراخوان همراه اول برای توسعه ایده، راهکار و محصول مبتنی بر 5G با رویکرد شناسایی طرح‌ها و محصولاتی که کاربردهای 5G را در صنایع و حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهد، از ابتدای آذر 1402 آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

حوزه اصلی برگزاری این رویداد نسل پنجم شبکه تلفن همراه یا اینترنت 5G است که جدیدترین محصول تجاری صنعت ارتباطات است؛ این فناوری امکانات و سرعتی فراتر از نسل‌های قبلی ارائه می‌دهد.

این رویداد با رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت‌های پر‌شمار حوزه 5G در صنایع و حوزه‌های مختلف ازجمله حمل‌ونقل (Transportation)، انرژی (Energy)، سلامت (Healthcare)، شهرهوشمند (Smart city)، امنیت عمومی (Public safety)، کشاورزی (Agriculture)، تولید (Manufacturing)، خرده‌فروشی (Retail)، معدن (Mines)، سرگرمی (Entertainment) و آموزش (Education) اقدام به پذیرش طرح خواهد کرد.

همراه اول برای شرکت‌کنندگان در این فراخوان مزایایی را در نظر گرفته که مهمترین آنها به ترتیب امکان سرمایه‌گذاری برای پیاده‌سازی و توسعه طرح یا کسب‌وکار، امکان تعامل با شبکه گسترده همراه اول و ورود به همکاری راهبردی در حوزه نسل پنجم، امکان ارائه سرویس مشترک و بهره‌مندی از مزایای فروش و مارکتینگ همراه اول، امکان حضور در آزمایشگاه فناورانه همراه اول جهت رشد، پرورش و تست محصول، امکان بهره‌مندی از کنسول API همراه اول (همات) و امکان بهره‌مندی از خدمات مشاوره تخصصی و منتورینگ است.

گروه اول مخاطبان این رویداد شامل تیم‌ها، استارت‌اپ‌ها و شرکت‌های دارای سرویس و یوزکیس‌های 5G هستند؛ گروه بعدی مجموعه‌هایی با توانمندی و ظرفیت لازم جهت ارائه طرح یا محصول جدید با استفاده از ظرفیت‌های شبکه 5G هستند.

به این ترتیب مخاطبان رویداد در دو دسته کلی صاحبان کسب‌وکار (در سطوح مختلف) و صاحبان طرح و ایده دسته‌بندی می‌شوند.

بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، علاقمندان و صاحبان طرح و ایده می‌توانند با مراجعه به وبگاه این رویداد به نشانی https://mci.ir/5gtech اقدام به تکمیل فرم‌های مربوطه و شرکت در این رویداد کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...