بازدید رهبری از دستاوردهای گروه کشتیرانی

بازدید رهبری از دستاوردهای گروه کشتیرانی

بازدید رهبری از دستاوردهای گروه کشتیرانی؛ مقام معظم رهبری در بازدید از غرفه اقتصاد دریامحور از دستاوردهای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دیدن کردند.

به گزارش ، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح و بعدازظهر روز دوشنبه 9 بهمن 1402 به مدت 4 ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات داخل در محل حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی، از غرفه اقتصاد دریامحور که با محوریت گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و همکاری سازمان بنادر و دریانورد، سازمان شیلات و ستاد توسعه سواحل مکران برپا شده بود، بازدید به عمل آوردند.

ایشان ضمن بازدید از این غرفه، در جریان فعالیت‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در قالب کریدور شمال- جنوب قرار گرفتند.

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این بازدید با اشاره به اجرای فرمان مقام معظم رهبری درباره کاهش دریانوردان خارجی در گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، از به صفر رساندن حضور نیروهای خارجی روی ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سال 1398 به بعد خبر داد.

محمدرضا مدرس خیابانی با اشاره به راه‌اندازی خطوط منظم کشتیرانی از هند و چین به چابهار و بندرعباس و نیز رونق حمل بار در قالب کریدور شمال – جنوب به مقصد روسیه (آستراخان و سن پترزبورگ)، پیشنهاد کرد تا بندر چابهار، جایگزین بندر‌عباس در فعالیت‌های حمل بار از چین و هند شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...