فروش کنسرو ماهی با تخفیف 20 درصدی

فروش کنسرو ماهی با تخفیف 20 درصدی

فروش کنسرو ماهی با تخفیف 20 درصدی؛ طبق هماهنگی انجام شده برای تامین کنسرو ماهی، قرار شد تولیدکنندگان کنسرو ماهی را با 15 تا 20 درصد تخفیف به بازار عرضه کنند.

به گزارش ، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در این‌باره گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ماه رمضان، قیمت کنسرو ماهی در بازار ۱۵ درصد و در میادین میوه و تره‌بار ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

مسعود امرالهی درباره کاهش قیمت کنسرو ماهی در بازار افزود: باتوجه به در پیشرو بودن ماه رمضان و نیاز مردم به کنسرو ماهی، با هماهنگی صورت گرفته با انجمن صنایع کنسرو ایران و سازمان شیلات برای تامین این محصول، قرار شد تولیدکنندگان کنسرو ماهی را با 15 درصد تخفیف به بازار عرضه کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: همچنین این محصول در سازمان میادین میوه و تره‌بار به‌دلیل عرضه مستقیم با 20 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

بنابر اعلام وزارت جهادکشاورزی، چهارشنبه نهم اسفند سیدمحمد میررضوی، دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران نیز اعلام کرده بود با اجرای طرح «تخفیف ویژه عید تا عید» قیمت کنسرو ماهی از میلاد امام زمان تا عید فطر با حداقل 15 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...