گاز اروپا را تأمین می‌کنیم

گاز اروپا را تأمین می‌کنیم

گاز اروپا را تأمین می‌کنیم؛ ایران آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشورهای منطقه ازجمله کشورهای ترکیه، پاکستان و هند و همچنین گاز مورد نیاز کشورهای اروپایی را دارد.

به گزارش ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه نیاز به گسترش همکاری‌های منطقه‌ای در سطوح مختلف وجود دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه، آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشورهای منطقه ازجمله کشورهای ترکیه، پاکستان و هند و همچنین گاز مورد نیاز کشورهای اروپایی را دارد.

داوود منظور در دومین روز حضور خود در بانکوک برای شرکت در هشتادمین جلسه سالانه اسکاپ، با «آلیس جابانا»، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی اسکاپ، دیدار و گفت‌وگو کرد.

منظور با مهم خواندن موضوع نشست امسال اجلاس اسکاپ، بر ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در آینده اقتصاد جهان تأکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن علاقه‌مندی به استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمان ملل در مسیر توسعه پایدار، آمادگی دارد در حوزه دیجیتال‌سازی هم همکاری داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به مسأله‌محور بودن برنامه هفتم توسعه، گفت: در تأمین منابع مالی مورد نیاز برای رشد اقتصادی، به استفاده از منابع بین‌المللی هم توجه داریم.

بنابر اعلام سازمان برنامه و بودجه، منظور تصریح کرد: ازجمله تجربیات موفق ایران، تجارب حاصل شده در مهار و مدیریت منابع آب و شیرین‌سازی آب است که باتوجه به تأثیر تغییرات اقلیم بر بروز خشکسالی‌های پیاپی و کاهش منابع آب، همکاری مشترک به‌ویژه با کشورهای همسایه، اهمیت دوچندان دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...