ارائه خدمات بانکداری مدرن و دیجیتال به مشتریان
ارائه خدمات بانکداری مدرن و دیجیتال به مشتریان؛ آموزش بانکداری مدرن و دیجیتال و اطلاعات کامل همکاران از محصولات و خدمات بانک ایران زمین جهت ارائه به مشتریان، از اولویتهای اصلی مدیران عالی بانک است.
به گزارش صنعتصنف، جلسه ماهانه روسای شعب استانهای یزد و کرمان بانک ایران زمین با هدف توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و تعیین راهکار مناسب جهت تحقق اهداف اعلام شده از سوی مدیر امور شعب، با حضور مدیر و معاونان استان برگزار شد.
مدیر شعب استان یزد در این نشست، مطالعه دقیق دستورالعملها و آموزش همکاران در حوزه بانکی و مالی را ضروری بیان کرد.
ابوالفضل پورحسنی گفت: آموزش همکاران شعب بهخصوص در حوزه بانکداری مدرن و دیجیتال و اطلاعات کامل آنان از محصولات و خدمات بانک در این حوزه جهت ارائه به مشتریان، از اولویتهای اصلی مدیران عالی بانک ایران زمین است.
پورحسنی، تجهیز و تقویت منابع بانکی را مهمترین وظیفه و رسالت سیستم بانکی دانست و افزود: روسای شعب با برنامهریزی دقیق و تشکیل تیمهای بازاریابی هدفمند، به فروشگاهها، شرکتها و مراکز تجاری اطراف شعبه مراجعه کنند و با معرفی محصولات بانک به مشتریان، درجهت جذب منابع اقدام کنند.
بنابر اعلام روابط عمومی، مدیر شعب استان یزد از همکاران خواست تا جهت شرکت در آزمون ارتقا و جانشینپروری آمادگی کامل داشته باشند.
ثبت دیدگاه