ثبت 18667 فرصت شغلی در سامانه شغل

ثبت 18667 فرصت شغلی در سامانه شغل

ثبت 18667 فرصت شغلی در سامانه شغل؛یافتن شغل مناسب با شرایط فرد یکی از دغدغه‌های اصلی کارفرمایان و کارجویان است بنابراین کارفرمایان به‌دنبال کارجویانی هستند که بتوانند کار را به بهترین شکل انجام دهند.

به گزارش صنعت‌صنف، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: تاکنون ۱۸ هزار و ۶۶۷ فرصت شغلی توسط کارفرمایان و کاریابی‌های استان تهران در سامانه جست‌وجوی شغل بارگذاری شده و حدود ۷۳۰۹ نفر کارجو در سامانه ثبت‌نام و درخواست‌های شغلی خود را ارائه کرده‌اند.

سامانه جست‌وجوی شغل با هدف کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل، اتصال سریع کارجو و کارفرما، رضایت خاطر مخاطبان و ایجاد پویایی در بازار کار توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد.

به تازگی محمد آذرپناه، آماری از ثبت فرصت‌های شغلی در سامانه جست‌وجوی شغل ارائه کرده و گفته با ثبت اطلاعات کارجویان در صورت نیاز به مهارت خاص، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای وارد عمل شده و با ارائه آموزش‌های مهارتی، کارجویان را به سمت مهارت‌آموزی هدایت می‌کند.

آن طور که آذرپناه گفته در طول این فرایند، نظارت مستمر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بر فعالیت کاریابی‌ها انجام می‌گیرد.

از نگاه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، یافتن شغل مناسب با شرایط فرد یکی از دغدغه‌های اصلی کارفرمایان و کارجویان است به همین دلیل کارفرمایان به دنبال کارجویانی هستند که بتوانند کار را به بهترین شکل انجام دهند. کارجویان نیز در پی شغل‌هایی هستند که با شرایط و شأنیت آنها همخوانی داشته و درآمد مناسبی داشته باشد.

پیش از این محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار از بارگذاری بیش از ۴۰۰ هزار فرصت شغلی در سامانه جست‌وجوی شغل در کمتر از ۱۰ ماه از راه‌اندازی سامانه خبر داده و گفته بود: طی این مدت نزدیک به ۵۰ هزار نفر به‌کارگماری انجام گرفته است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تیرماه ۱۴۰۲ سامانه جست‌وجوی شغل را رسما راه‌اندازی کرد و مدتی بعد ثبت و بارگذاری فرصت‌های شغلی مورد نیاز از سوی کارفرمایان و مراکز کاریابی روی سامانه آغاز شد.

بنابر اعلام ایسنا، کارجویان و کارفرمایان در صورت تمایل می‌توانند جهت ثبت اطلاعات فردی و درخواست‌های شغلی به نشانی http://shoghl.mcls.gov.ir مراجعه و طی هماهنگی با کاریابی‌ها، اقدامات لازم را درراستای جذب نیروی کار صورت دهند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...