سودآوری سپه حاصل عملکرد مثبت چادرملو است

سودآوری سپه حاصل عملکرد مثبت چادرملو است

سودآوری سپه حاصل عملکرد مثبت چادرملو است؛ تولید در زنجیره ارزش چادرملو و گزارش امیدبخش از طرح‌ها و برنامه توسعه و نظم حاکم در این مجموعه، آینده روشنی را برای آن نوید می‌دهد.

به گزارش، آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در راس هیاتی از مدیران این بانک به همراه اعضای هیات مدیره مجموعه سرمایه‌گذاری امید و تعدادی از مدیران آن مجموعه از مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرد.

در پایان این بازدید چندساعته در نشستی مشترک با امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل، معاون مالی و سرمایه انسانی و تنی چند از مدیران شرکت چادرملو به تفصیل درخصوص عملکرد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و طرح‌ها و برنامه آتی گزارشی مبسوطی از عملکرد چادرملو ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به جایگاه دوم گروه چادرملو در تولید کنسانتره کشور با سهم ۱۷درصدی در سال گذشته و سهمی معادل ۷ درصد تولید گندله آهن، سهم ۱۰ درصدی در تولید آهن اسفنجی و ۶ درصدی در تولید شمش فولاد در بین تولیدکنندگان زنجیره فولاد کشور، اظهار شد که در سال ۱۴۰۲ در طرح‌های توسعه گام‌های مثبتی برداشتیم و برای نخستین بار بالغ‌بر 163 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه شرکت و شرکت‌های سرمایه‌‌پذیرصورت پذیرفت.

همچنین تصریح شد: در سال گذشته به‌رغم محدودیت‌های زیرساختی توانستیم با افزایش بهره‌وری و کاهش توقفات ضمن حفظ تولید در واحد اسفنجی، در کارخانجات گندله‌سازی و شمش فولاد موفق به ثبت رکورد تولید از ابتدای راه‌اندازی شویم و در تمامی مراحل تولید محصولات زنجیره فولاد بیش از ظرفیت اسمی و برنامه پیش‌بینی شده تولید کنیم.

بنابر اعلام روابط عمومی، سپس مدیرعامل بانک سپه ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان چادرملو در ارائه عملکرد مثبت و قابل قبول در فعالیت‌های خود گفت: سختی کار شما به عنوان جهادگران عرصه تولید زمانی قابل درک می‌شود که از نزدیک شاهد این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و عاشقانه شما باشیم و امروز در یکی از گرمترین روزهای سال این توفیق برای ما فراهم شد.

ابراهیمی افزود: تولید در زنجیره ارزش چادرملو و گزارش امیدبخش شما از طرح‌ها و برنامه توسعه و نظم و انضباط حاکم در این مجموعه عظیم معدنی و صنعتی که آینده روشنی برای این مجموعه را نوید می‌دهد، افتخاری است برای کشور که بی‌شک حاصل تلاش، هدایت و نظارت اصولی مدیریت مجموعه است.

وی تصریح کرد: این تلاش‌های شما مجاهدت الهی است و مطمئناً خداوند در این راه حامی و پشتیبان شما خواهد بود و مجموعه بانک سپه نیز به‌عنوان بزرگترین بانک کشور در کنار شماست چراکه اعتقاد داریم سودآوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت‌هایی ازجمله چادرملو است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...