تداوم نمایشگاه «به وسعت ایران» تا فروردین

تداوم نمایشگاه «به وسعت ایران» تا فروردین

هدف از برگزاری دومین دوره «نمایشگاهی به وسعت ایران»، ایجاد حس خوب خرید با قیمت و کیفیت مناسب برای مردم و حمایت از کسب و کارها به ‌ویژه صنوف تولیدی و حمایت از تولید و عرضه محصولات ایرانی است.

به گزارش صنعت‌صنف به نقل از اتاق اصناف ایران، نشست هم‌اندیشی روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها پیرامون بررسی موضوعات «کارگروه تخصصی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر» و «دومین جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی (نمایشگاهی به وسعت ایران)» با حضور سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران، هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و جمعی از روسای اتاق های اصناف مراکز استان‌ها برگزار شد.

سعید ممبینی در این نشست درباره برگزاری دومین دوره از نمایشگاهی به وسعت ایران (جشنواره فروش ویژه نوروزی) گفت: امیدواریم در همه شهرها شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم چراکه اساس پیشنهاد این نمایشگاه، انتقادات و گلایههای زیادی بوده که سال‌های گذشته از برگزاری نمایشگاههای بهاره به ما رسیده و حالا نمایشگاهی به وسعت ایران جایگزین شده است. خوشبختانه مسئولان وزارت صمت نیز حمایت کردند تا واحدهای صنفی دارای پروانه کسب به مناسبت شب عید بتوانند خدمات بهتر و مناسبتری به مصرف‌کنندگان ارائه دهند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران نیز در ادامه این نشست گفت: هدف از برگزاری دومین دوره «نمایشگاهی به وسعت ایران»، ایجاد حس خوب خرید با قیمت و کیفیت مناسب برای مردم و حمایت از کسب و کارها به ‌ویژه صنوف تولیدی و حمایت از تولید و عرضه محصولات ایرانی، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی در بنگاه‌های تولیدی و توزیعی، ممانعت در تمرکز فروش و همچنین جلوگیری از تجمع مشتریان در برخی اماکن در شرایط کرونایی است.

محمدباقر مجتبایی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح جشنواره فروش نوروزی کمیته‌های تخصصی طرح و برنامه، کمیته اطلاع‌رسانی و کمیته نظارت و بازرسی تشکیل شده که فعالیت این کمیته ها بسیار تاثیرگذار است. وی افزود: زمان اجرای طرح جشنواره فروش فوق‌العاده از ابتدای بهمن‌ماه شروع شده که اوج فعالیت این جشنواره در دهه سوم بهمن ماه و اسفندماه خواهد بود و این جشنواره تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد تا مردم فرصت کافی برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود داشته باشند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...