برگزاری ششمین دوره آموزش تسهیل‌گران برکت

برگزاری ششمین دوره آموزش تسهیل‌گران برکت

برگزاری ششمین دوره آموزش تسهیل‌گران برکت؛ ششمین دوره آموزش تسهیل‌گران اقتصادی-اجتماعی طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برگزار می‌شود.

به گزارش ، مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این خبر افزود: این دوره آموزشی با حضور ۲۰۰ نفر تسهیل‌گر اقتصادی-اجتماعی از ۲۶ استان و ۱۴۱ شهرستان از ۲۰ تا ۲۶ تیرماه در تهران در حال برگزاری است.

محمد ترکمانه تاکید کرد: این دوره شش روزه با هدف آموزش و به‌کارگیری ۲۰۰ تسهیل‌گر برگزار می‌شود و افراد شرکت‌کننده در صورت قبولی در این دوره آموزشی، به شبکه تسهیل‌گران بنیاد برکت در سراسر کشور افزوده می‌شوند.

ترکمانه خاطرنشان کرد: با ملحق شدن این ۲۰۰ نفر، تعداد مجریان و تسهیل‌گران بنیاد برکت به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد و این شبکه تسهیل‌گری با یک پوشش حداکثری در ۹۰ درصد مناطق کشور مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی می‌شود.

به گفته وی، تسهیل‌گران این بنیاد امسال ۴۵۰ شهرستان و ۲۰ هزار روستا را زیر چتر حمایتی خود خواهند داشت.

وی درباره جزئیات ششمین دوره آموزش تسهیل‌گران طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور توضیح داد: مباحث آموزشی ارائه شده در این دوره شامل دو بخش آموزش‌های مرتبط با تسهیل‌گری، مفاهیم، ابزارها و تکنیک‌های آن از یک سو و آشنایی با شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه‌ها و سیاست‌های اجرایی، اهداف و چشم‌اندازهای بنیاد برکت از سوی دیگر است. 
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...