ارتقای بهره‌وری درراستای تحقق اهداف ابلاغی

ارتقای بهره‌وری درراستای تحقق اهداف ابلاغی

ارتقای بهره‌وری درراستای تحقق اهداف ابلاغی؛ معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان‌های بانک ایران زمین در سفر به استان مازندران پس از بازدید از شعب با همکاران مدیریت شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان این بانک دیدار کرد.

به گزارش ، در این دیدار مهران باوند سوادکوهی شرط لازم برای ارتقای قدرت رقابت‌پذیری را بهبود مستمر در بهره‌وری از نیروی انسانی برشمرد و اظهار داشت: در راه تحقق بخشیدن به اهداف ابلاغی و دستیابی به جایگاه مطلوب در تعامل با مشتریان، لازم است رؤسای شعب بیش از پیش به ارتقای بهروری توجه کنند.

باوند سوادکوهی دو مؤلفه اصلی و مهم بهره‌وری را کارآیی و اثربخشی اعلام کرد و افزود: کارآیی به استفاده کارآمد از امکانات، منابع، محصولات و خدمات در فرایند عملیات اجرایی اتلاق می‌شود و اثربخشی میزان نیل در تحقق اهداف ابلاغی است.

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین، مراقبت و دانش را دو بال پرواز دانست و خاطرنشان کرد: یک نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند می‌تواند با این دو بال تحول ایجاد کند.

باوند سوادکوهی یادگیری و افزایش سطح دانش الکترونیک کارکنان را از اولویت‌های بانک ایران زمین بیان کرد و گفت: این روند به بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمان منجر می‌شود و آنان می‌توانند به‌عنوان افرادی متفکر، تحلیلگر و تسهیل‌گر در سازمان ظاهر شوند و هم برای ساختار و هم برای جامعه مفید باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی، در ادامه محمد حسینی کنارویی، مدیر امور شعب استان‌ها، شعبه را قلب تپنده و مرکز شورآفرینی و نشاط در خط مقدم دانست و گفت: رئیس موفق فردی است که در کنار تمامی وظایف محوله یک تئورسین و بازاریاب حرفه‌ای بوده و قدرت تجزیه و تحلیل بازار را داشته باشد.

حسینی کناروئی تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه‌ای را یک ضرورت دانست و افزود: کارکنان در نقش‌ها و موقعیت‌های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا کرده و خویشتن سازمانی و حرفه‌ای خود را عرضه می‌کنند و درنهایت این روند به تربیت و پرورش رفتار حرفه‌ای کارکنان و توانمندسازی آینده حرفه‌ای بانک منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می‌کند.

در این دیدار سیدمهدی سلیم بهرامی، مدیر شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان ضمن قدردانی از حضور مدیران عالی بانک، گزارشی از وضعیت عملکرد شعب تابعه ارائه و گفت: نوآوری و چابکی باید در سراسر بانک نهادینه شود تا در برآورد نیاز مشتریان و بهره‌گیری از فرصت‌ها، همیشه یک گام جلوتر از دیگر رقبای خود باشیم و به نتایج مطلوب برسیم.

سلیم بهرامی افزود: در این مسیر رئیس شعبه به منزله محرک اصلی مدیریت در اجرای برنامه‌ها بوده و باعث پیشرفت و ترویج انگیزه در بین همکاران خواهد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...