خداحافظی خسروی با ریاست املاک

خداحافظی خسروی با ریاست املاک

خداحافظی خسروی با ریاست املاک؛ انتخابات هیأت مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک شهر تهران برگزار و ترکیب جدید جایگزین هیأت مدیره قبلی شدند. 

به گزارش ، انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران برای دومین بار و در روز سه‌شنبه 29 آذرماه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برگزار شد.

پیش از این و در پی به حدنصاب نرسیدن تعداد آرای مرحله اول انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک شهر تهران در روز ۷ شهریورماه، انتخابات قطعیت پیدا نکرد و پس از تعیین زمان دیگری برای این مهم، اعضای صنف مشاوران املاک تهران روز ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ در دور دوم انتخابات شرکت کردند که در این روز، تعداد آرا به حدنصاب رسید.

بر این اساس  از میان کاندیداهای صنف، هفت نفر به‌عنوان اعضای هیات مدیره و یک نفر به‌عنوان بازرس اتحادیه صنف مشاوران املاک شهر تهران انتخاب شدند.

طبق آرای به دست آمده به ترتیب کیانوش گودرزی، داوود بیگی‌نژاد، عبدالله اوتادی، سمانه محرمی نمین، مهدی کرباسیان، سعید لطفی و عیسی آقایاری بالاترین رأی را به دست آوردند و در جایگاه اعضای هیأت مدیره اتحادیه قرار گرفتند. همچنین احمد آذری نیز به‌عنوان بازرس انتخاب شد.

در این دوره از انتخابات هیأت مدیره اتحادیه‌های صنفی طبق قانون نظام صنفی به‌دلیل ممنوعیت ورود اعضایی که بیش از یک دوره در ترکیب هیأت مدیره حضور داشته‌اند، بسیاری از اعضای باسابقه و البته مسن اتحادیه‌های صنفی از حضور در انتخابات بازماندند و به ناچار صندلی‌های خود را به جوان‌ترها سپردند.

در اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران نیز این قانون کمک کرد تا پس از چندین دوره متوالی، بالاخره مصطفی قلی خسروی نتواند در انتخابات شرکت کند و بدین ترتیب ریاست اتحادیه را به کیانوش گودرزی که بالاترین رای را در این انتخابات کسب کرد، واگذار کند.

در این‌باره بیشتر بخوانید:

خط و نشان هیأت عالی نظارت برای اتحادیه‌ها

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...