انتخاب هیأت رییسه اتاق تهران در هفتم خرداد

انتخاب هیأت رییسه اتاق تهران در هفتم خرداد

انتخاب هیأت رییسه اتاق تهران در هفتم خرداد؛ براساس هماهنگی به وجود آمده در نخستین نشست هیأت نمایندگان دوره دهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، انتخاب هیأت رییسه این دوره به روز هفتم خردادماه 1402 واگذار شد.

به گزارش ، نخستین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با معارفه نمایندگان بخش خصوصی و دولتی آغاز شد و همچنین تصمیم گرفته شد انتخابات هیات رئیسه در دومین جلسه برگزار شود، جلسه‌ای که صبح یکشنبه هفتم خردادماه برگزار خواهد شد.

جلسه نخست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، با معرفی نمایندگان بخش خصوصی و نمایندگان بخش دولتی آغاز شد و این افراد به ارائه سوابق خود پرداختند.

در این جلسه که با یکساعت تاخیر و از ساعت 8 صبح آغاز شد نمایندگان بخش ‌خصوصی و دولتی حضور حداکثری داشتند و خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در این نشست حاضر شده بودند.

در ابتدا منتخبان بخش خصوصی و منصوبان وزارتخانه‌های دولتی برای حضور در هیات رئیسه خود را معرفی کرده و از کسب‌وکار و سوابق خود گفتند.

در ادامه در حالیکه دستور اصلی نشست، انتخاب هیات رئیسه بود اما با مذاکرات صورت گرفته قرار شد برای هماهنگی بیشتر، این انتخابات در نشست بعدی برگزار شود. بدین ترتیب در جلسه بعدی هیات نمایندگان اتاق تهران، انتخابات هیات رئیسه دور دهم برگزار می‌شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...