بومی‌سازی 629 قطعه صنعتی در چادرملو

بومی‌سازی 629 قطعه صنعتی در چادرملو

بومی‌سازی 629 قطعه صنعتی در چادرملو؛ شرکت صنعتی و معدنی چادرملو توانسته است در شش ماهه نخست 1402 بالغ‌بر 629 قطعه مورد نیاز صنایع معدنی و فولادی کشور را بومی‌سازی کند.

به گزارش ، در 6 ماهه نخست امسال شرکت چادرملو موفق شده است با استفاده از ظرفیت‌های ساخت داخل بالغ‌بر 629 قطعه مورد نیاز در واحدهای فعال در مجتمع‌های معدنی و صنعتی خود را بومی‌سازی کند که بیش از 25 میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در پی داشته است.

تعداد قطعات بومی‌سازی شده در 6 ماهه نخست 1402 نسبت به مدت مشابه سال 1401 بالغ‌بر 150 درصد رشد داشته و میزان صرفه‌جویی ارزی حاصل از تولید قطعات در داخل کشور طی 6 ماهه سال جاری به میزان 12 ماهه سال 1401 بوده است.

گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از دوم دیماه با حضور در نمایشگاه پدافند غیرعامل که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، مهمترین دستاوردهای ساخت داخل خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار داده است.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در نخستین روز آغاز به کار این نمایشگاه سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور در غرفه این شرکت در جریان فعالیت‌های گسترده چادرملو درجهت داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع معدنی و فولادی کشور قرار گرفت.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع بومی پدافند غیرعامل تهران به مدت 4 روز از 2 تا 5 دی‌ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر از آن بازدید کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...