ارتباط ایران زمین 69 منتشر شد

ارتباط ایران زمین 69 منتشر شد

ارتباط ایران زمین 69 منتشر شد؛ شماره 69 ارتباط ایران زمین در 34 صفحه و با نگاهی به آخرین اخبار و تحولات بانک در بهمن‌ماه 1402 منتشر شد.

به گزارش ، سیدمحمدحسین استاد، سردبیر نشریه و مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در سرمقاله این نشریه با عنوان « چابک‌سازی و تغییر نرم؛ سرآغاز تحولات مثبت در نهادهای مالی» نوشته است: «حرکت، قدرت و شجاعت در پیاده‌سازی ایده‌های جدید، همچنین پویایی و خلاقیت، اصل اول توفیق سازمانی است و باید به هنگام ضرورت از تغییرات استقبال کرد. باید پذیرفت قوانین چابکسازی سازمانی در کنار نوسازی سامانه‌های بانکداری متمرکز، به دلیل پویایی تغییرات بازار و ظهور فناوری‌های جدید، درنهایت به نفع نهادهای چابکسازی و تغییر نرم؛ سرآغاز تحولات مثبت در نهادهای مالی سرمقاله مالی و بانکی است و این همه خوشبختانه در بانک ایران زمین در حال رصد، پیگیری و انجام است.

استاد در بخش پایانی سرمقاله خود آورده است: «از آنجا که نظام بانکی از نظام اقتصادی کشور جدا نیست، چالش‌های نظام بانکی نیز از نظام اقتصادی کشور جدا نیست. بدانیم هر نقصی که در نظام اقتصادی کشور وجود داشته باشد در نظام بانکداری نیز خود را نشان می‌دهد و نمی‌توان جدا از نظام اقتصادی، تحلیل دقیقی از نظام بانکی کشور به دست داد. از سویی هر بانک مشکلات خاص خود و البته سازوکارهای منحصر به فرد خود را برای حل و عبور از آنها می‌طلبد. این حقیقت باید سعه صدر ما را در عبور از گردنه‌ها و مشکلات در حوزه مسائل مالی و بانکی بالا ببرد».

در ادامه مطالبی با عنوان «قدردانی از رؤسای موفق شعب بانک ایران زمین در باغ موزه بانک مرکزی»، «کارپوشه خدمتی جدید برای انتقال وجه حسابهای مشترک افراد حقیقی و حقوقی» و «تولد نخستین کودک انسان‌نما از هوش مصنوعی» آمده است.

همچنین گزارش اخبار استان‌ها، بانک‌های جهانی، دانستنی، سلامت، ایران زمین در رسانه‌ها و ... از دیگر قسمت‌های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین بهمن‌ماه است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، علاقمندان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیک شماره 69 نشریه «ارتباط ایران زمین» از لینک زیر استفاده کنند.

https://ertebat.bancast.ir/catalog/show/1786/slides/1
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...