ارتباط ایران زمین 70 منتشر شد

ارتباط ایران زمین 70 منتشر شد

ارتباط ایران زمین 70 منتشر شد؛ شماره 70 ارتباط ایران زمین در 45 صفحه و با نگاهی به آخرین اخبار و تحولات بانک در اسفندماه 1402 منتشر شد.

به گزارش ، سیدمحمدحسین استاد، سردبیر نشریه و مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در سرمقاله این نشریه با عنوان «امسال سال تغییر و تحولات بزرگ در بانک ایران زمین بود»، نوشته است: بانک ایران زمین با نگاهی خردمندانه دست به تغییرات قابل توجهی در تمام سطوح داخلی سازمان زد و تصمیم گرفت با اضافه کردن مدیران جوان، پردانش و درعین حال باتجربه، همچنین، اعلام حضور در متن تغییر و تحولات پرسرعت مالی و بانکی، به مشتریان خود نشان دهد ثمره همراهی، همدلی و اعتماد به بانک ایران زمین چیزی جز پیروزی بزرگ برای آنها نیست. ماه اسفند برای بانک ایران زمین ماهی بسیار مهم و ارزشمند بود. هر آنچه در طی سال با تلاش شبانه‌روزی همکاران انجام شده بود، در این ماه پیش چشم مشتریان، دوستان و علاقمندان به حوزه بانکداری دیجیتال قرار گرفت».

در صفحات بعدی نشریه، مصاحبه با رؤسای موفق شعب بانک ایران زمین و گزارشی با موضوع «تولد طرح ملی توانمندسازی محلات در بانک ایران زمین» آمده است.

همچنین گزارش اخبار استان‌ها، بانک‌های جهانی، دانستنی، سلامت، ایران زمین در رسانه‌ها و ... از دیگر قسمت‌های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین اسفند‌ماه است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، علاقمندان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیک شماره 70 نشریه «ارتباط ایران زمین» از لینک زیر استفاده کنند.

https://ertebat.bancast.ir/catalog/show/1796/slides/1

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...