ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان ایران زمین
ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان ایران زمین؛ تمامی همکاران شعب با تلاش مضاعف، خوشرویی و برقراری ارتباط مناسب با مشتریان، محصولات بانک ایران زمین را معرفی کنند.
به گزارش صنعتصنف، جلسه ماهانه روسای شعب استانهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاونان منطقه برگزار شد.
رسول اسدی، مدیر استان ضمن تقسیمبندی مشتریان بالقوه در سه گروه خرد، متوسط و کلان، بر بازاریابی شعب تاکید کرد و گفت: تشکیل گروه بازاریابی شعبه در اولویت برنامههای روسای شعب قرار گیرد و باتوجه به پتانسیل و ظرفیتهای موجود، اقدام لازم در این خصوص انجام شود.
اسدی، ارائه خدمات باکیفیت، جذب مشتریان جدید و افتتاح حساب را لازمه فعالیت بانکداری بیان کرد و افزود: در این زمینه تمامی همکاران شعب با تلاش مضاعف، خوشرویی، برقراری ارتباط مناسب با مشتریان، محصولات بانک را معرفی کنند.
مدیر استان از همکاران خواست تا صورتجلسات، نامهها و دستورالعملهایی را که به شعب ارسال میشود، مطالعه و مطابق با آنها اقدام شود.
بنابر اعلام روابط عمومی، در این جلسه رضا شهامفر، معاون استان انجام به موقع امور مشتریان حقوقی بالفعل را از الزامات فعالیت شعب بیان کرد و گفت: همکاران با استفاده از فهرست ارسالی توسط مدیریت امور شعب و همچنین شناسایی شرکتهای منطقه، جهت افتتاح حساب اقدام و گزارش تفصیلی را به مدیریت منطقه ارسال کنند.
در ادامه فرشاد جعفرنژاد، معاون مالی و اداری منطقه ضمن تشکر از تلاشهای شعب بر تلاش مضاعف درخصوص ارائه خدمات بانکداری مدرن تاکید کرد و گفت: طبق زیرساختهای ایجاد شده در حوزه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال، همکاران با معرفی محصولات این حوزه درجهت افزایش رضایت مشتریان اقدام کنند.
ثبت دیدگاه