تقدیر سمندیس از تلاشگران ایمنی پالایشگاه ششم

تقدیر سمندیس از تلاشگران ایمنی پالایشگاه ششم

تقدیر سمندیس از تلاشگران ایمنی پالایشگاه ششم؛ به ‌مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی از آتش‌نشانان و کارکنان اداره ایمنی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر شد.

به گزارش ، روز دوشنبه 9 مهرماه 1403 با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره سمندیس در محل پالایشگاه ششم از آتش‌نشانان و کارکنان اداره ایمنی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر شد.

شرکت سمندیس، پیمانکار اصلی تعمیرات و نگهداری پالایشگاه ششم و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس هر ساله و به دلیل اهمیت موضوع ایمنی و HSE که مورد توجه ویژه مدیرعامل این شرکت قرار دارد از تلاشگران این بخش قدردانی می‌کند.

در این مراسم که حسن اسعدی مدیر پالایشگاه ششم پارس جنوبی، شهاب چهارلنگ مدیر بهره‌برداری پالایشگاه، احمد نصیری رییس تعمیرات پالایشگاه و حامد افشین‌پور، رئیس HSE پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز حضور داشتند، مدیرعامل سمندیس روز آتش‌نشانی و ایمنی را به حاضران به ویژه آتش‌نشانان، امدادگران و کارکنان اداره HSE تبریک گفت و با تأکید بر اهمیت جایگاه ایمنی و آتش‌نشانی در صنایع به خصوص صنعت نفت و گاز ، اظهار داشت: اگرچه تولید مستمر، محور فعالیت‌ها بوده و اجرای سریع برنامه‌های تعمیراتی درراستای حفظ و استمرار تولید مورد تاکید قرار دارد ولی هرگز نمی‌توان اهمیت و جایگاه ایمنی کارکنان و تاسیسات و توجه به مسائل زیست‌محیطی را نادیده گرفت.

سیدابراهیم طاهری، وجود محیط کار ایمن، سلامت و پاک در پالایشگاه ششم را مرهون تلاش‌ها و زحمات کارکنان اداره HSE برشمرد و با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی گسترده پالایشگاه در سال جای و سال گذشته، اظهار داشت: شرکت سمندیس همواره تلاش کرده تا در حوزه‌های ایمنی و آتش‌نشانی، بهداشت و محیط زیست بهترین عملکرد خود را به اجرا در آورد و درجهت نهادینه‌سازی و ترویج و تقویت فرهنگ HSE و ارتقای جایگاه HSE در پالایشگاه ششم قدم بردارد.

گفتنی است بنابر اظهار مدیران پالایشگاه ششم پارس جنوبی، از ابتدای اجرای پیمان تجمیعی خدمات عملیات صنعتی پالایشگاه ششم از سال ١٣٩۶ تاکنون، برای نخستین مرتبه است که مدیرعامل و مقام ارشد یک شرکت پیمانکاری جهت گرامیداشت و تقدیر از زحمات کارکنان اداره HSE و آتش‌نشانان پالایشگاه به‌صورت خاص در پالایشگاه حضور پیدا می‌کند که این رویداد ارزشمند در دو سال متوالی 1402 و 1403 به انجام رسیده است.

شرکت سمندیس به‌عنوان پیمانکار اصلی تعمیرات و نگهداری پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی هر ساله باتوجه به اهمیت موضوع ایمنی و HSE، هم‌زمان با روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی از تلاشگران و کارکنان این بخش قدردانی می‌کند.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...