کالابرگ الکترونیکی لبنیات ندارد

کالابرگ الکترونیکی لبنیات ندارد

کالابرگ الکترونیکی لبنیات ندارد؛ عرضه محصولات لبنی در طرح  کالابرگ الکترونیک قطعی نیست زیرا هنوز زیرساخت‌های آن فراهم نشده است.

به گزارش ، عضو هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان این مطلب درباره اینکه کدام محصولات لبنی در طرح کالابرگ الکترونیکی قرار می‌گیرد، گفت: با وجود پیگیری‌های انجام شده توسط انجمن صنایع لبنی، اما عرضه محصولات لبنی در این طرح قطعی نیست زیرا هنوز زیرساخت‌های آن در مناطق مختلف کشور مهیا نشده است.

علی عبدی افزود: انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی طرح‌های مختلفی برای قرارگیری این محصول در کالابرگ الکترونیکی به وزارت جهاد کشاورزی و دولت ارائه کرده است.

وی با اشاره به توزیع محصولات لبنی با نرخ کمتر از قیمت مندرج روی محصول در میادین میوه و تره‌بار تهران افزود: در مرحله اول این طرح با همکاری شهرداری تهران در مناطق مختلف میادین میوه و تره‌بار شهرداری محصولات لبنی با تخفیف 20 درصدی از قیمت درج شده روی آن عرضه می‌شود.

عبدی یادآور شد: آمادگی عرضه شیر در مدارس با کمک دستگاه‌هایی مانند بسیج داریم تا این محصول که به رشد دانش‌آموزان کمک می‌کند بتوان در مناطق مختلف کشور در اختیار آنها قرار گیرد.

وی افزود: بعد از حذف ارز 4200 تومانی که به‌عنوان یارانه در اختیار کالاهای اساسی قرار می‌گرفت، مصرف لبنیات 26 درصد در کشور کاهش یافته که لازم است با طرح‌های تشویقی مصرف آن را افزایش دهیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...