جایزه ملی روابط عمومی دانش‌بنیان به پگاه رسید

جایزه ملی روابط عمومی دانش‌بنیان به پگاه رسید

جایزه ملی روابط عمومی دانش‌بنیان به پگاه رسید؛ جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان با رویکرد ارتباطات شبکه‌ای در نخستین اجلاس روز جهانی روابط‌عمومی به مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران اهدا شد.

به گزارش ، در نخستین اجلاس روز جهانی روابط‌عمومی که 25 تیرماه و به همت انجمن متخصصان روابط‌ عمومی، انجمن روابط‌ عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌ عمومی و با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌ عمومی برگزار شد، لوح و تندیس «روابط عمومی دانش‌بنیان با رویکرد ارتباطات شبکه‌ای» به حمیدرضا طهماسبی‌پور، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران اهدا شد.

در این مراسم که با سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی ازجمله بیست و سومین سالگرد درگذشت حمید نطقی، بنیانگذار روابط‌عمومی ایران و بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی و تولد «ایوی لی»، بنیانگذار روابط‌عمومی در جهان همراه شده بود، جمعی از اساتید ارتباطات، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی نهادها و سازمان‌های مختلف و همچنین بستگان شادروان حمید نطقی حضور داشتند.

بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران، روابط عمومی پگاه با بهره‌گیری از درگاه‌های متنوع با رویکرد ارتباطات شبکه‌ای، زیرساخت مدرنی برای توسعه امکان پاسخگویی و ارتباط همزمان با مخاطبان و جامعه هدف مصرفی خود ایجاد کرده که با دریافت، تجمیع و یکپارچه‌سازی اطلاعات از طریق فرم‌های ارتباطی در وبسایت‌ها، ایمیل‌های دریافتی، فرم‌های تماس، فکس، پشتیبانی آنلاین، تلفن صدای مشتری و شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کند. بر این اساس با توسعه این رویکرد و مدل ارتباطاتی، علاوه‌بر بازاریابی محتوایی، موضوع  جلب رضایت مشتریان و ذینفعان و ارتباط با افکار عمومی در شرکت صنایع شیر ایران توسعه پیدا خواهد کرد.

پگاه

در ادامه این مراسم، موسسه کارگزار روابط‌عمومی سه کلیپ شامل «زندگینامه علمی حمید نطقی، بنیانگذار روابط‌عمومی»، «جایزه دکتر نطقی» و «روز جهانی روابط‌عمومی» منتشر کرد. همچنین از دو عنوان کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» و «روابط‌ عمومی در عصر متاورس» رونمایی شد.

پگاه

پیش از این هم مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات در دو بخش شبکه‌های اجتماعی و رادیو اینترنتی، رتبه نخست جشنواره و در بخش گفت‌وگو، رتبه سوم را از آن خود کرد.

در همین حال شرکت صنایع شیر ایران در نخستین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» نشان عالی ۵ ستاره مسئولیت اجتماعی و لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کرد.

از سوی دیگر و در پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران، روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت صنایع شیر ایران در بخش «انتشارات و رویدادها» اثر برتر صنعت روابط عمومی ایران شناخته شد و لوح صنعت روابط عمومی برتر ایران را کسب کرد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...