بازدید ستودنی مدیر ومعادن از چادرملو

بازدید ستودنی مدیر ومعادن از چادرملو

بازدید ستودنی مدیر ومعادن از چادرملو؛ مشاهده نظم و انسجام در مراحل مختلف استخراج، فرآوری، تولید و انضباط مالی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو لذتبخش و ستودنی است.

به گزارش ، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات پس از بازدید از مجتمع معدنی چادرملو با لذتبخش توصیف کردن عملیات معدنکاری در این مجتمع گفت: مشاهده نظم و انسجام در مراحل مختلف استخراج، فرآوری، تولید و انضباط مالی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو لذتبخش و ستودنی است و جا دارد از مدیران چادرملو  که هدایت این شبکه به سمت رشد و توسعه و سودآوری را عهده‌دار هستند تقدیر و تشکر کرد.

پس از بازدید مدیرعامل و جمعی از مدیران گروه سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از مجتمع معدنی چادرملو، در نشستی مشترک، مدیرعامل و معاون مالی و اقتصادی چادرملو در گزارشی به بیان عملکرد ۱۰ ماهه شرکت و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ تولید و فروش و نیز طرح‌های توسعه به ویژه در واحدهای پایین‌دستی صنعت فولاد پرداختند.

مدیرعامل چادرملو در این دیدار ضمن اعلام درآمد ۴۶۳ هزار و ۹۷۸ میلیارد ریالی شرکت طی ۱۰ ماهه نخست 1402 گفت: این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از ۳۷ درصد رشد برخوردار بوده است.

امیرعلی طاهرزاده افزود: چادرملو طی همین مدت موفق شده است از کل معاملات حوزه معدن و فولاد کشور سهم ۲۱ درصدی را به خود اختصاص دهد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، با اجرای طرح‌های توسعه چادرملو با مبلغ برآوردی 5.2 میلیارد یورو حدود ۸ هزار شغل مستقیم و ۳۶ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...