پذیرایی 6 ساعته پگاه از مهمانان غدیر

پذیرایی 6 ساعته پگاه از مهمانان غدیر

پذیرایی 6 ساعته پگاه از مهمانان غدیر؛ شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با برپایی غرفه از مهمانان «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» پذیرایی کرد. 

به گزارش ، شرکت صنایع شیر ایران همزمان با عید غدیرخم و به مناسبت برپایی مهمونی 10 کیلومتری غدیر، اقدام به ایجاد غرفه پذیرایی و اهدای هدایا به مهمانان این عید بزرگ کرد.

بنابر این گزارش، در روز عید غدیر، سفره مهمونی پگاه در میدان ونک تهران گسترده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان شهروندان تهرانی بود که با استقبالی کم‌نظیری روبه‌رو شد.

بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل پگاه، شرکت صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه آن در سفره خود با انواع آبمیوه‌های پگاه (پدیده)، نوشیدنی‌های رادلر و شیرهای طعم‌دار استریل به همراه کیک از شهروندان پذیرایی کردند و علاوه‌بر این، با اهدای هدایای تبلیغاتی و بادکنک به کودکان یکی از ایستگاه‌های پرازدحام در این جشن باشکوه بودند.

در این مراسم علی‌اصغر محمدپور، مدیرعامل و جمعی از مدیران و همکاران صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه با حضور در غرفه‌های پگاه از شهروندان پذیرایی کردند.

گفتنی است، شرکت‌ها و شعب تابعه پگاه در بیش از ۳۰ ایستگاه در سراسر کشور با برپایی ایستگاه صلواتی نسبت به پذیرایی مهمانان جشن غدیر اقدام کردند.

مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، با حضور ۶۰۰ مجموعه، حد فاصل چهار راه ولی‌عصر (عج) تا چهارراه پارک‌وی برگزار شد که غرفه پگاه حدود ۲ ساعت بیشتر از زمان‌بندی مراسم به بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم تهران خدمت‌رسانی کرد.

پگاه
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...