رتبه دوم نقش اول کیفیت در جشنواره خوارزمی

رتبه دوم نقش اول کیفیت در جشنواره خوارزمی

رتبه دوم نقش اول کیفیت در جشنواره خوارزمی؛ شرکت نقش اول کیفیت با ارائه طرح فرآیند نوآورانه موفق به کسب رتبه دوم پژوهش‌های کاربردی در جشنواره بین‌المللی خوارزمی شد.

به گزارش، شرکت نقش اول کیفیت با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم پژوهش‌های کاربردی (تنها طرح برگزیده گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات) در جشنواره خوارزمی شد.

در آیین معرفی برگزیدگان سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از عباس آذری، مدیر پروژه کاشف به نمایندگی از شرکت نقش اول کیفیت با اهدای لوح تقدیر و تندیس، قدردانی به‌عمل آمد.

در این لوح تقدیر که به امضای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، خطاب به شرکت نقش اول کیفیت آمده است: «مفتخرم که استعداد سرشار مردم ایران و الطاف الهی همراه با بهره‌گیری از فرصتی که انقلاب شکوهمند اسلامی پدید آورده است، فرزندان این مرزوبوم را برای ایفای نقشی شایسته در پیشرفت و شکوفایی علم، پژوهش و فناوری بسیار توانمند ساخته است.

کسب افتخارآمیز رتبه دوم پژوهش‌های کاربردی را با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه در جشنواره بین‌المللی خوارزمی را صمیمانه تبریک می‌گویم».
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...