پگاه حامی رویداد مقابله با پوکی استخوان 

پگاه حامی رویداد مقابله با پوکی استخوان 

پگاه حامی رویداد مقابله با پوکی استخوان؛ نخستین کارگاه تخصصی عضلانی- اسکلتی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با مشارکت پگاه و معرفی محصولات سلامت‌محور این شرکت برگزار شد.

به گزارش ، همزمان با نشست تخصصی عضلانی - اسکلتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در محل هتل قلب تهران، محصولات سلامت‌محور پگاه و تاثیر مصرف لبنیات غنی‌شده و پروبیوتیک و اهمیت آن بر سلامت جامعه معرفی شد.

این کارگاه با محوریت موضوعاتی نظیر بررسی وضعیت بیماری‌های عضلانی اسکلتی و استئوپروز در ایران و جهان، راه‌های تشخیص و درمان، درمان‌های غیردارویی و شیوه زندگی سالم برای سلامت استخوان‌ها، راه‌اندازی غربالگری و تشخیص به موقع بیماری و برگزاری پویش پوکی استخوان در سال ۱۴۰۱ با حضور مسؤلان و اساتید این رشته برگزار شد.

بنابر اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران، در حاشیه این نشست با هدف اهمیت‌بخشی به مصرف لبنیات و تاثیر آن در کاهش و درمان بیماری پوکی استخوان، محصولات پروماس، شیرهای غنی‌شده، کفیر و پنیر کره‌ای معرفی شد.

در این رویداد ملی، علاوه‌بر مسؤلان و مدیران وزارت بهداشت، یکصد کارشناس ملی برگزارکننده رویدادهای مقابله با پوکی استخوان حضور داشتند که با ارائه بسته محصولات لبنی سلامت‌محور پگاه، با دستاوردهای صنایع شیر ایران در این حوزه آشنا شدند. 
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...